Wójt Gminy Czernichów ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze: sekretarz gminy, kierownik Wydziału Spraw Obywatelskich i Administracji
Wójt Gminy Czernichów
ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze: sekretarz gminy, kierownik Wydziału Spraw Obywatelskich i Administracji.
I. Wymaganie niezbędne
- Formalne
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe magisterskie,
3) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ww. ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5) niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) nieposzlakowana opinia,
7) brak przynależności do partii politycznej,
- Pozostałe:
1) biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, poczta elektroniczna, internet)
2) znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa niezbędnych do wykonywania obowiązków wymienionych w pkt. III, w szczególności następujących ustaw i aktów wykonawczych do nich:
- o samorządzie gminnym
- o finansach publicznych,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- Kodeks pracy
- o pracownikach samorządowych
- Kodeks wyborczy
- Prawo zamówień publicznych,
- o ewidencji ludności
- o dowodach osobistych
- o powszechnym obowiązku obrony RP
- o swobodzie działalności gospodarczej
- o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
3) umiejętności:
- stosowania i interpretowania aktów prawnych,
- zarządzania zasobami ludzkimi i pracy w zespole,
- planowania, zarządzania pracą oraz czasem.
II. Wymagania dodatkowe:
- studia, kursy i szkolenia zawodowe o profilu zgodnym z zakresem obowiązków,
- posiadanie prawa jazdy kat. B,
- znajomość języka obcego,
- wysoka kultura osobista, w tym kultura języka polskiego w mowie i piśmie,
- wysoka motywacja do pracy, odporność na stres,
- dyspozycyjność, rzetelność, samodzielność
- swobodne prowadzenie korespondencji, rozmów telefonicznych oraz spotkań z interesariuszami,
- umiejętności syntetycznego i strategicznego myślenia i działania, kojarzenia faktów, budowania wizji,
- umiejętność prowadzenia negocjacji.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Wykonywanie zadań sekretarza gminy, określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Czernichów
- Wykonywanie zadań wspólnych dla kierowników komórek organizacyjnych, określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Czernichów.
- Koordynowanie i nadzór nad wykonywaniem przez podległy wydział wspólnych zadań komórek organizacyjnych, określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Czernichów.
- Koordynowanie i nadzór nad wykonywaniem zadań merytorycznych Wydziału Spraw Obywatelskich i Administracji.
IV. Wymagane dokumenty formalne:
1) List motywacyjny, zawierający także aktualny adres do korespondencji i nr telefonu lub adres e-mail oraz wskazanie preferowanej przez kandydata formy zawiadomienia go o terminie rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu.
2) Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w pkt. I.1.1-7 i I.2.1-3.
3) Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na potrzeby realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (wzór do pobrania).
4) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór do pobrania).
5) Kopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.
6) Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, staże , praktyki.
7) Kopie dyplomów i zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.
Dokumenty wymienione w pkt. 1-4 winny być opatrzone podpisem kandydata.
W przypadku, gdy kandydat jest pracownikiem Urzędu Gminy Czernichów, nie jest wymagane przedkładanie kopii dokumentów wymienionych w pkt 5-7, jeśli znajdują się one w jego aktach osobowych, a kandydat upoważni członków komisji konkursowej do wglądu w akta w zakresie niezbędnym do ich zweryfikowania.
W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń albo tłumacza przysięgłego
V. Warunki zatrudnienia:
1) Wymiar zatrudnienia – 1 etat
2) Stanowisko – sekretarz gminy, kierownik Wydziału Spraw Obywatelskich i Administracji.
3) Umowa o pracę na czas nieokreślony.
4) Miejsce pracy – siedziba Urzędu Gminy Czernichów, ul. Gminna 1, 32-070 Czernichów, i teren gminy Czernichów (budynek, w którym mieści się Urząd, nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych).
5) Wynagrodzenie – w zależności od kwalifikacji i stażu pracy, zgodnie z rozporządzeniem w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych i regulaminem wynagradzania w Urzędzie Gminy Czernichów.
6) Przewidywane zatrudnienie – od 1 stycznia 2021 r.
VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%.
VII. Składanie ofert:
- Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej adnotacją: „NABÓR 6.2020 SEKRETARZ GMINY” w Urzędzie Gminy Czernichów – skrzynka podawcza lub przesłać na adres: 32-070 Czernichów, ul. Gminna 1, w terminie do 7 grudnia 2020 r. do godz. 14.00 (decyduje termin faktycznego wpływu do urzędu) lub przesłać w formie elektronicznej na skrzynkę podawczą e-PUAP
- Oferty złożone po terminie nie podlegają rozpatrzeniu.
- Oferty niekompletne lub nie spełniające wymagań niezbędnych zostaną odrzucone.
- Kandydaci zakwalifikowani do dalszego postępowania zostaną powiadomieni w formie określonej przez nich w liście motywacyjnym o miejscu i czasie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych i/lub testu umiejętności.
- Oferty niewykorzystane – z wyjątkiem listu motywacyjnego, w zależności od dyspozycji kandydata, zostaną mu zwrócone lub komisyjnie zniszczone.
Zastrzega się możliwości odwołania naboru bez podawania przyczyny.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Czernichów.
Wójt
(-) Danuta Filipowicz
Czernichów, 27 listopada 2020 r.
+ Kwestionariusz dla ubiegającego się o zatrudnienie
+ Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
+ Zgoda na przetwarzanie danych osobowych