Wójt Gminy Czernichów ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Czernichów, w Wydziale Inwestycji i Planowania Przestrzennego
- Szczegóły
- Kategoria: Ogłoszenia Urzędu Gminy
- Opublikowano: 10 marzec 2021
Wójt Gminy Czernichów
ogłasza
nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Czernichów,
w Wydziale Inwestycji i Planowania Przestrzennego
liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba
I. Wymagania niezbędne:
- Spełnianie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).
- Wykształcenie wyższe o specjalności technicznej: preferowane budownictwo lub architektura.
- Doświadczenie zawodowe minimum 3 lata pracy w branży budowlanej związanej z realizacją inwestycji,
- Znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów ustaw: o drogach publicznych, prawo budowlane, o samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego, o finansach publicznych, prawo zamówień publicznych.
- Doświadczenie zawodowe, w tym nadzorowanie z ramienia inwestora i/lub kierowanie robotami budowlanymi, inwestycjami współfinansowanymi ze środków UE lub z innych źródeł zewnętrznych.
- Umiejętność pracy w zespole oraz organizacja pracy zespołowej.
- Umiejętność kosztorysowania robót budowlanych.
- Znajomość procesów inwestycyjnych.
- Umiejętność biegłego posługiwania się komputerem w środowisku Windows (pakiet MS Office, w szczególności praktyczna obsługa arkusza kalkulacyjnego Excel) oraz posługiwania się programem CAD, programem do kosztorysowania.
- Prawo jazdy kat. B.
II. Wymagania dodatkowe:
- Uprawnienia: budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, architektonicznej.
- Doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem i koordynacji działań.
- Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi.
- Dodatkowe studia, kursy i szkolenia zawodowe o profilu zgodnym z zakresem obowiązków.
- Wysoka motywacja do pracy.
- Elastyczność, mobilność, gotowość do pracy w terenie.
- Predyspozycje osobowościowe tj.: kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność; sumienność, obowiązkowość, bezstronność.
- Znajomość zagadnień z zakresu przygotowywania i realizacji inwestycji dotyczących obiektów kubaturowych oraz drogowych.
III. Do zadań wykonywanych na stanowisku należy w szczególności:
1. Pełnienie obowiązków Kierownika Wydziału pod nieobecność Kierownika Wydziału Inwestycji i Planowania Przestrzennego poprzez:
- reprezentowanie kierownika Wydziału na spotkaniach wewnętrznych, komisjach stałych oraz sesjach Rady Gminy, a także na spotkaniach z klientami oraz instytucjami i organizacjami współpracującymi z Wydziałem w ramach realizowanych zadań Wydziału;
- bieżąca koordynacja, nadzór i kontrola prawidłowego funkcjonowania zadań Wydziału;
- realizacja bieżących zadań w sposób niezbędny do prawidłowego funkcjonowania Wydziału;
2. Merytoryczne przygotowywanie procesu realizacji zadań z zakresu przygotowania i nadzorowania inwestycji własnych Gminy lub zleconych oraz realizowanych we współpracy z inni podmiotami pod względem formalno - prawnym, z uzyskaniem dokumentacji projektowo – kosztorysowej i pozwolenia na budowę, w celu wszczęcia procedury udzielenia zamówienia publicznego na wybór Wykonawcy robót.
3. Realizacja zadań projektowych i robót inwestycyjnych w zakresie budowy, przebudowy i remontów gminnych obiektów wraz z infrastrukturą towarzyszącą w tym:
- pełnienie funkcji inwestora,
- nadzorowanie i koordynacja realizowanych usług projektowych oraz prowadzonych robót inwestycyjnych i remontów,
- rozliczenie oraz uczestnictwo w odbiorach częściowych końcowych robót w ramach realizowanych zadań inwestycyjnych,
4. Opracowanie zakresu merytorycznego dla nowych inwestycji oraz remontów Gminy w zakresie niezbędnym do aplikowania o środki z funduszy europejskich oraz krajowych na realizację zadań z zakresu prowadzonych spraw.
5. Opracowanie programów rozbudowy i rozwoju gminnego budownictwa drogowego i kubaturowego wraz z planem finansowym realizacji programu w perspektywie wieloletniego planu finansowego Gminy.
6. Gromadzenie i opracowanie danych wyjściowych do planowanych zadań projektowych oraz zadań inwestycyjny w zakresie budowy, przebudowy i remontów obiektów w tym:
- sporządzanie obmiarów robót,
- sporządzanie kosztorysów inwestorskich,
- nadzorowanie i koordynacja działań w zakresie pozyskania decyzji na budowę lub zgłoszeń na budowę,
7. Wykonywanie innych czynności służbowych zleconych przez bezpośredniego przełożonego lub wójta.
IV. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny, zawierający także aktualny adres do korespondencji i nr telefonu lub adres e-mail oraz wskazanie preferowanej przez kandydata formy zawiadomienia go o terminie rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu.
- Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w pkt. I. 1, 4, 5,6,7,8,9.
- Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na potrzeby realizacji procesu rekrutacji (wzór do pobrania).
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór do pobrania).
- Kopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.
- Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, staże, praktyki.
- Kopie dyplomów i zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.
Dokumenty wymienione w pkt. 1-4 winny być opatrzone podpisem kandydata.
W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń albo tłumacza przysięgłego.
W przypadku, gdy kandydat jest pracownikiem Urzędu Gminy Czernichów, nie jest wymagane przedkładanie kopii dokumentów wymienionych w pkt 5-7, jeśli znajdują się one w jego aktach osobowych, a kandydat upoważni członków komisji konkursowej do wglądu w akta w zakresie niezbędnym do ich zweryfikowania.
V. Warunki zatrudnienia:
- Wymiar zatrudnienia – 1 etat
- Stanowisko – zastępca kierownika wydziału.
- Umowa o pracę na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art. 16 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
- Miejsce pracy – siedziba Urzędu Gminy Czernichów, ul. Gminna 1, 32-070 Czernichów, i teren Gminy Czernichów (budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych).
- Wynagrodzenie – w zależności od kwalifikacji i stażu pracy, zgodnie z rozporządzeniem w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych i regulaminem wynagradzania w Urzędzie Gminy Czernichów.
- Przewidywane zatrudnienie – niezwłocznie po rozstrzygnięciu naboru.
VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
VII. Składanie ofert:
- Oferty w formie pisemnej należy złożyć w zaklejonej kopercie opatrzonej adnotacją: „NABÓR 2.2021 IP ” w Urzędzie Gminy Czernichów – Biuro Obsługi Klienta albo przesłać na adres: ul. Gminna 1, 32-070 Czernichów, lub przesłać w formie elektronicznej na skrzynkę podawczą e-PUAP w terminie do 19 marca 2021 r. do godz. 14.30 (decyduje termin faktycznego wpływu do urzędu).
- Oferty złożone po terminie nie podlegają rozpatrzeniu.
- Oferty niekompletne lub nie spełniające wymagań niezbędnych zostaną odrzucone.
- Kandydaci zakwalifikowani do dalszego postępowania zostaną powiadomieni w formie określonej przez nich w liście motywacyjnym o miejscu i czasie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych i/lub testu umiejętności.
- Oferty niewykorzystane – z wyjątkiem listu motywacyjnego, w zależności od dyspozycji kandydata, zostaną mu zwrócone lub komisyjnie zniszczone.
Zastrzega się możliwości odwołania naboru bez podawania przyczyny.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Czernichów oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Czernichów.
Czernichów, 9 marca 2021 r.
+ Kwestionariusz dla ubiegającego się o zatrudnienie