Informacje teleadresowe
- Szczegóły
- Kategoria: Struktura Urzędu
- Opublikowano: 17 maj 2012
- Administrator
- Odsłony: 31776
Urząd Gminy Czernichów ul. Gminna 1 tel. centrala: +48 12 444 55 77 tel.: +48 12 270 21 04, Biuletyn Informacji Publicznej Skrytka odbiorcza E-PUAP: /t675w7kajb/skrytka NIP 944 22 53 228 NUMER KONTA BANKOWEGO: 47 8591 0007 0060 0430 2987 0001 |
URZĄD GMINY CZERNICHÓW CZYNNY: poniedziałek - od 7.30 do 17.00 wtorek - czwartek - od 7.30 do 15.30 piątek - 7.30 - 14.00
|
W sprawach skarg i wniosków przyjmują:
Wójt Gminy Czernichów Danuta Filipowicz
w poniedziałki w godz. 14.00 – 17.00
pok. 202, II piętro
Przewodniczący Rady Gminy Czernichów Kędzierski Zbigniew Maciej
w poniedziałki w godz. 15.00 – 17.00
pok. 107, I piętro
Sekretarz Gminy Jan Bereza
codziennie w godzinach pracy urzędu
pok. 204, II piętro
Szybki kontakt - centrala:
+48 12 444 55 77
Numery wewnętrzne: | ||||
Odpady komunalne, decyzje środowiskowe | 120 |
|
Mienie gminne, dzierżawy | 113 |
Podatki, opłaty | 124 | Urząd Stanu Cywilnego | 131 | |
Ekologia, dofinansowania, wycinka drzew, ekointerwencja, |
104 | Ewidencja ludności, dowody osobiste, profil zaufany, kwalifikacja wojskowa |
132 | |
Planowanie przestrzenne | 118 | ZGK, kanalizacja, przyłącz wody | 109 | |
Drogi, geodezja, transport publiczny | 112 | Działalność gospodarcza | 121 | |
Inwestycje | 119 | Sekretariat Wójta Gminy | 125 | |
Świadczenia rodzinne | 115, 116 | Sekretarz Gminy | 103 | |
Pomoc społeczna | 117, 139 | Skarbnik Gminy | 126 | |
Archiwum zakładowe | 122 | Rada Gminy | 121 | |
Kasa urzędu | 123 | Administrowanie budynkiem, zaopatrzenie | 121 | |
Strategia, rozwój, projekty unijne | 134 | Zarządzanie kryzysowe, bezpieczeństwo, OSP | 107 | |
Kultura, sport, promocja, turystyka, Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, współpraca z organizacjami pozarządowymi |
122 | Księgowość | 127, 133 | |
Dziennik podawczy | 114 | Informatyk | 136 |
WYKAZ PRACOWNIKÓW URZĘDU GMINY CZERNICHÓW
Wójt Gminy Czernichów
DANUTA FILIPOWICZ
Pokój nr 202
Telefon 12 444 55 77 wew. 125
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zastępca Wójta
STANISŁAW MOLIK
Pokój nr 202
Telefon 12 444 55 77 wew. 125
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Sekretarz Gminy
JAN BEREZA
Pokój nr 204
Telefon 12 444 55 77 wew. 103
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Skarbnik Gminy
LUCYNA PŁANETA
Pokój nr 102
Telefon 12 444 55 77 wew. 126
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
URZĄD STANU CYWILNEGO
wykonuje zadania związane z prowadzeniem akt stanu cywilnego i związanych z nimi spraw rodzinnych i opiekuńczych w tym w szczególności:
sporządzanie aktów urodzeń, małżeństw i zgonów i wydawanie ich odpisów; dokonywanie transkrypcji zagranicznych aktów stanu cywilnego; przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński (ślubów konkordatowych i cywilnych); udzielanie ślubów; wydawanie zaświadczeń o braku przeszkód do zawarcia związku małżeńskiego w kościele oraz za granicą; przyjmowanie oświadczeń o powrocie do poprzedniego nazwiska małżonka rozwiedzionego; przyjmowanie oświadczeń o uznaniu dziecka oraz nadaniu dziecku nazwiska matki; prostowanie, uzupełnianie i odtwarzanie aktów stanu cywilnego; przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy.
Zastępca kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
ZOFIA KNAPIK
Pokój nr 4 (parter)
Telefon 12 444 55 77 wew. 131
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
WYDZIAŁ GOSPODARKI, ROLNICTWA I OCHRONY ŚRODOWISKA
wykonuje zadania z zakresu: rolnictwa i aktywizacji zawodowej rolników; leśnictwa; ochrony zwierząt, łowiectwa, ochrony i kształtowania środowiska; gospodarki wodnej; utrzymania czystości i porządku w gminie; gospodarki odpadami; lokalnego transportu zbiorowego. dróg gminnych i obiektów inżynieryjnych; elektryfikacji i oświetlenia ulicznego; placów targowych i parkingów; cmentarzy komunalnych i miejsc pamięci narodowej; obiektów sportowych i rekreacyjnych; geodezji; widencji gruntów i budynków; gospodarki nieruchomościami stanowiącymi własność gminy; gospodarki lokalami mieszkalnymi i użytkowymi; zagospodarowania przestrzennego; budownictwa i nadzoru budowlanego; ochrony zabytków; strategii rozwoju gminy; oferty inwestycyjnej gminy; inwestycji własnych gminy oraz realizowanych we współpracy z innymi podmiotami
KIEROWNIK
Barbara Grzybek
Pokój nr 116
Telefon 12 444 55 77 wew. 113
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Danuta Bylica
Pokój nr 116
Telefon 12 444 55 77 wew. 113
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Anna Węgrzyn
Pokój nr 108
Telefon 12 444 55 77 wew. 120
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Balbina Skowronek
Pokój nr 108
Telefon 12 444 55 77 wew. 120
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Aleksander Zembura
Pokój nr 117
Telefon 12 444 55 77 wew. 112
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Krzysztof Migas
Pokój nr 117
Telefon 12 444 55 77 wew. 112
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Paulina Mlostek
Pokój nr 117
Telefon 12 444 55 77 wew. 112
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
WYDZIAŁ INWESTYCJI I PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO
KIEROWNIK
ADAM KOSEK
Pokój nr 109
Telefon 12 444 55 77 wew. 119
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
SŁAWOMIR BŁASZCZYK
Pokój nr 109
Telefon 444 55 77 wew. 119
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
WIESŁAW BERDECKI
Pokój nr 110
Telefon 12 444 55 77 wew. 118
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
SABINA JAKÓBIK
Pokój nr 110
Telefon 12 444 55 77 wew. 118
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
KARINA KORTA-NOCULA
Pokój nr 110
Telefon 12 444 55 77 wew. 118
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
WYDZIAŁ FINANSOWO – BUDŻETOWY
wykonuje zadania z zakresu: opracowywania projektów budżetu i zmian w budżecie, układu wykonawczego budżetu, harmonogramu wykonywania dochodów i wydatków; obsługi finansowo – księgowej urzędu i jednostek organizacyjnych nie posiadających własnej obsługi księgowej; prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami i współdziałanie w tym zakresie z gminnymi jednostkami organizacyjnymi; prowadzenie spraw związanych z obsługą bankową budżetu gminy i obsługą długu gminy; rozliczanie środków pozyskanych do budżetu gminy we współpracy z komórkami organizacyjnymi; prowadzenie ewidencji majątku gminy (środki trwałe) oraz okresowej sprawozdawczości w tym zakresie; sporządzania sprawozdań z realizacji budżetu, windykacji należności podatkowych i opłat, obsługi GFOŚiGW; opracowywania propozycji polityki podatkowej gminy oraz stawek podatków i opłat lokalnych; organizowania i nadzorowania wymiaru i poboru podatków i opłat oraz ich egzekucji administracyjnej; prowadzenia windykacji należności gminy wynikających ze stosunków cywilno – prawnych; obsługa kasowa urzędu gminy; prowadzenie spraw związanych z podatkiem od towarów i usług (VAT), a także innymi podatkami, opłatami i składkami, do uiszczania których gmina jest zobowiązana; sprzedaż znaków opłaty skarbowej; wydawanie zaświadczeń majątkowych.
KIEROWNIK
LUCYNA PŁANETA
Pokój nr 102
Telefon 12 444 55 77 wew. 126
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
KSIĘGOWOŚĆ
AGNIESZKA GRZESIAK
Pokój nr 101
Telefon 12 444 55 77 wew. 127
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
DOROTA FAJTO
Pokój nr 101
Telefon 12 444 55 77 wew. 127
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
URSZULA JÓZEFCZYK
Pokój nr 103
Telefon 12 444 55 77 wew. 133
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
KAROLINA JASIOŁEK
Pokój nr 103
Telefon 12 444 55 77 wew. 133
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
PODATKI
MAŁGORZATA BAŃDO
Pokój nr 104
Telefon 12 444 55 77 wew. 124
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
KRYSTYNA KRZAN
Pokój nr 104
Telefon 12 444 55 77 wew. 124
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
MAŁGORZATA MATJASIK
Pokój nr 104
Telefon 12 444 55 77 wew. 124
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
ILONA TYRPA
Pokój nr 104
Telefon 12 444 55 77 wew. 124
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
KASA
MARIA MARTYNA
Pokój nr 105
Telefon 12 444 55 77 wew. 123
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
MAŁGORZATA WACŁAWEK-WIECHEĆ
Pokój nr 105
Telefon 12 444 55 77 wew. 123
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH I ADMINISTRACJI
wykonuje zadania: administracyjnej obsługi organów gminy, urzędu gminy i sołectw; organizowanie obsługi rady gminy (Biuro Rady); organizowanie obsługi klienta (Biuro Obsługi Klienta); prowadzenie spraw kadrowych pracowników urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych z wyjątkiem dyrektorów placówek oświatowych; realizowanie zadań związanych z wyborami, referendami i spisami; prowadzenie kancelarii tajnej; prowadzenie archiwum zakładowego. administrowanie budynkiem wielofunkcyjnym będącym siedzibą urzędu; prowadzenie ewidencji ludności i spisów wyborców; wydawanie, wymiana i kasowanie dowodów tożsamości; wydawanie zezwoleń i nadzoru nad zgromadzeniami, imprezami masowymi i zbiórkami publicznymi; wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz naliczanie opłat z tego tytułu; prowadzenie ewidencji i nadzoru nad wykonywaniem działalności gospodarczej; wliczanie okresów pracy w indywidualnych gospodarstwach rolnych do pracowniczego stażu pracy; wynikające z powszechnego obowiązku obrony; wynikające z przepisów o ochronie zdrowia; z zakresu rozwoju turystyki, sportu i rekreacji; profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień; integracji europejskiej i współpracy międzynarodowej Pozyskiwania funduszy strukturalnych; działalności kulturalnej; informacji i komunikacji społecznej (w tym BIP i GCI); promocji gminy promocji zatrudnienia i przeciwdziałania bezrobociu, z promocja przedsiębiorczości. potwierdzenie Profilu Zaufanego
KIEROWNIK
JAN BEREZA
Pokój nr 204
Telefon 12 444 55 77 wew. 103
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
JOANNA DUDEK
Pokój nr 201
Telefon 12 444 55 77 wew. 125
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
ILONA ZUBEK-RUTKA
Pokój nr 206
Telefon 12 444 55 77 wew. 106
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
ARCHIWUM ZAKŁADOWE
SEBASTIAN BODZIOCH
Pokój nr 04
Telefon 12 444 55 77 wew. 122
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
BARBARA STAROWICZ
Biuro Obsługi Klienta
Telefon 12 444 55 77 wew. 114
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
EWIDENCJA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, RADA GMINY
AGNIESZKA OCHMAŃSKA-KOWALCZYK
Pokój nr 107
Telefon 12 444 55 77 wew. 121
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
EWIDENCJA LUDNOŚCI
BEATA GUBAŁA-KUŚ
Telefon 12 444 55 77 wew. 132
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
KATARZYNA KUCHARZ
Pokój nr 05
Telefon 12 444 55 77 wew. 132
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
MILENA KROMKA
Telefon 12 444 55 77 wew. 114
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
ZESPÓŁ LOGISTYCZNY
BEATA KOPACZ
Telefon 12 444 55 77 wew. 121
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
MACIEJ GAŁKA
Informatyk
Telefon 12 444 55 77 wew. 136
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
MAREK KOWALCZYK
Telefon 12 444 55 77 wew. 121
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
PERSONEL OBSŁUGI
MARTA STAROWICZ
STANISŁAWA PASZKOWSKA
nr pokoju 01
ZESPÓŁ DS. EKOLOGII I OCHRONY KLIMATU
Prowadzenie spraw z zakresu: wdrażanie Programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego i lokalnych strategii służących poprawie stanu powietrza i środowiska naturalnego ; podnoszenie efektywności energetycznej budynków; wykorzystanie odnawialnych źródeł energii; ochrona przyrody (sprawy związane z wycinką drzew); ochrona klimatu; dofinansowania do budowy przydomowych oczyszczalni ścieków;
Agnieszka Smaga
główny specjalista
Pokój nr 205 – drugie piętro
Telefon: 12 444 55 77 wew. 104
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ewelina Śmiech
podinspektor
Pokój nr 205 – drugie piętro
Telefon: 12 444 55 77 wew. 104
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Edyta Urbańczyk-Kowalik
podinspektor
Pokój nr 205 – drugie piętro
Telefon: 12 444 55 77 wew. 104
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
ZESPÓŁ SPRAW SPOŁECZNYCH
Dorota Machaczka
Pokój nr 04
Telefon 12 444 55 77 wew. 122
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
RADCA PRAWNY
SYLWIA SIEŃKO-SMAGA
Pokój nr 206
Telefon 12 444 55 77 wew. 106
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
SAMODZIELNE STANOWISKO DS. BEZPIECZEŃSTWA PUBLICZNEGO
wykonuje zadania związane z : reagowaniem kryzysowym; obroną cywilną; współdziałaniem z Policją dla zapewnienia bezpieczeństwa publicznego; współdziałanie z Państwową i Ochotniczą Strażą Pożarną w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego i ratownictwa; prowadzeniem magazynu obrony cywilnej i przeciw powodziowego.
KRZYSZTOF SURY
Pokój nr 207
Telefon 12 444 55 77 wew. 107
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
ZESPÓŁ DS. STRATEGII I ROZWOJU
MARIAN SZCZEPANIAK
Pokój nr 106
Telefon 12 444 55 77 wew. 134
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
ROMAN KAWALER
Pokój nr 106
Telefon 12 444 55 77 wew. 134
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.